Vragen over een bestelling

Als je een bestelling plaatst op de website van OtterBox moeten we contact opnemen met de bank van je creditcard om na te gaan of je creditcard een geldig nummer heeft. Dit gebeurt via een volledige autorisatie voor het aankoopbedrag en is slechts een veiligheidsmaatregel die we gebruiken om je financiële gegevens te beschermen. Hoewel het er misschien op lijkt dat er meerdere betalingen op je creditcard staan, zijn dit geen betalingen. Het zijn autorisaties die na een paar dagen van je bankafschrift worden verwijderd (als je bestelling niet doorging). We belasten een creditcard of betaalpas pas nadat een bestelling is verzonden, en we belasten de kaart of pas maar één keer. Heb je vragen over deze autorisaties, neem dan contact op met je bank. Als er nog meer kwesties zijn, neem dan, contact met ons op. We helpen je graag op iedere mogelijke manier verder.

Onze excuses voor de onverwachte vertraging van je bestelling. Dit is een lijst met mogelijke redenen waarom je bestelling niet wordt verwerkt :

  • Je hebt niet alle verplichte velden ingevuld.
  • Het factuuradres van de bestelling komt niet overeen met het factuuradres waarnaar het creditcardafschrift wordt verzonden.
  • Het verzendadres op de bestelling komt niet overeen met het verzendadres dat is gekoppeld aan je PayPal-account.
  • Niet-beschikbare middelen.
  • Voor de meeste creditcards geldt: voer het driecijferige nummer in dat volgt op je rekeningnummer op de achterkant van je creditcard.
  • Als je een American Express-creditcard hebt gebruikt: onze excuses maar we accepteren dit type creditcard niet. We accepteren alleen MasterCard, Visa of PayPal.
  • Onjuist creditcardnummer of onjuiste vervaldatum.

Kijk je bestelling zorgvuldig na als je deze online hebt geplaatst. Neem direct contact met ons op als je fouten tegenkomt. Vanwege ons geautomatiseerde systeem worden bestellingen automatisch verzonden naar onze verwerkingsafdeling zodra ze online worden geplaatst. Houd er rekening mee dat we niet in staat zijn om je bestelling aan te passen / te annuleren nadat zij is geplaatst, aangezien het oppikken en verpakken direct na plaatsing plaatsvindt.