VEELGESTELDE VRAGEN

Meestgestelde vragen

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze doorgaans binnen 24-48 uur verzonden vanuit ons distributiecentrum in Nederland. Levering duurt ongeveer 5-7 werkdagen. Opmerking: Een werkdag is iedere dag (afgezien van zaterdag of zondag) waarop legaal zaken kan worden gedaan. Houd er rekening mee dat deze tijdsbestekken ook onze verwerkingsperiode omvatten, welke tot 72 werkuren kan duren.
    Hoe lang heb ik garantie op mijn OtterBox-product? Wat valt onder het garantiebeleid?
    OtterBox Nederland garandeert onze OtterBox-producten tegen defecten in materiaal of fabricage voor een periode van twee jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum van het product door een consument (de "garantieperiode"). Je kunt hier meer over onze garantie lezen.
    Mijn bestelling wordt niet verwerkt. Waarom wordt mijn bestelling niet verwerkt?
    Onze excuses voor de onverwachte vertraging van je bestelling. Dit is een lijst met mogelijke redenen waarom je bestelling niet wordt verwerkt:
    • Je hebt niet alle verplichte velden ingevuld.
    • Het factuuradres van de bestelling komt niet overeen met het factuuradres waarnaar het creditcardafschrift wordt verzonden.
    • Het verzendadres op de bestelling komt niet overeen met het verzendadres dat is gekoppeld aan je PayPal-account.
    • Niet-beschikbare middelen
    • Voor de meeste creditcards geldt: voer het driecijferige nummer in dat volgt op je rekeningnummer op de achterkant van je creditcard.
    • Als je een American Express-creditcard hebt gebruikt: onze excuses maar we accepteren dit type creditcard niet. We accepteren alleen MasterCard, Visa of PayPal.
    • Onjuist creditcardnummer of onjuiste vervaldatum
    Wanneer brengen jullie een nieuwe hoes voor mijn apparaat uit?
    Vanwege onze ontwerp- en productieprocessen, evenals afspraken met onze partners, is OtterBox op dit moment niet in staat om productlanceringsdatums of -tijdlijnen bekend te maken aan consumenten. Als je lancerings-/verzenddatums tegenkomt met betrekking tot een apparaat waarvoor we nog geen lanceringsdatum hebben bekendgemaakt via een andere bron dan www.otterbox.nl, dan hebben waarschijnlijk bedrijven buiten OtterBox deze datums bepaalt. Neem als je vragen hebt over deze datums rechtstreeks contact op met die bedrijven.
    Ik heb de gevraagde informatie voor mijn garantieclaim ingezonden. Wanneer zal ik mijn vervangende exemplaar ontvangen?
    Je zult binnen 72 uur na het inzenden van de gevraagde informatie een update ontvangen over je claim, gevolgd door een e-mail over het verzendtijdstip van het vervangende exemplaar. Als je na 72 uur nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Vragen over hoezen

    Wanneer brengen jullie een nieuwe hoes voor mijn apparaat uit?
    Vanwege onze ontwerp- en productieprocessen, evenals afspraken met onze partners, is OtterBox op dit moment niet in staat om productlanceringsdatums of -tijdlijnen bekend te maken aan consumenten. Als je lancerings-/verzenddatums tegenkomt met betrekking tot een apparaat waarvoor we nog geen lanceringsdatum hebben bekendgemaakt via een andere bron dan www.otterbox.nl, dan hebben waarschijnlijk bedrijven buiten OtterBox deze datums bepaalt. Neem als je vragen hebt over deze datums rechtstreeks contact op met die bedrijven.
    Zijn jullie hoezen compatibel met andere producten zoals de Apple bumpers of iPad Smart Cover?
    Onze hoezen passen precies op het bijbehorende apparaat. Andere producten die de afmetingen van het apparaat veranderen, zijn niet compatibel met onze hoezen.
    Hoe maak je de hoes schoon?
    Onze hoezen kunnen over het algemeen worden schoongemaakt met milde zeep en water en daarna worden gedroogd met lucht of - voorzichtig - met een papieren doekje.
    Zijn jullie hoezen inherent veilig?
    Omdat OtterBox-hoezen worden ontworpen voor gebruik met elektronische apparaten, zijn ze niet inherent veilig. Er is een breed scala aan apparaten op de markt, dus om te bepalen of jouw apparaat en de OtterBox-hoes samen inherent veilig zijn, moeten ze worden getest door een gecertificeerd testlaboratorium.

Vragen over garantie

    Hoe lang heb ik garantie op mijn OtterBox-product? Wat valt onder het garantiebeleid?
    OtterBox Nederland garandeert onze OtterBox-producten tegen defecten in materiaal of fabricage voor een periode van twee jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum van het product door een consument (de "garantieperiode"). Je kunt hier meer over onze garantie lezen.
    Ik heb de garantieclaim ingediend en de "Geslaagd"-pagina bereikt, maar wat nu?
    Over enkele ogenblikken zul je op je e-mailadres een automatisch incidentnummer ontvangen. Dit wordt per e-mail verzonden nadat het formulier is voltooid, dus je zult de melding ontvangen op het e-mailadres dat je met ons hebt gedeeld. Controleer je spamfilter als je deze e-mail niet hebt ontvangen. Als je na 72 uur nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice voor assistentie.
    Hoe kan ik mijn vervangende exemplaar binnen de garantie ontvangen als ik mijn hoes in een winkel hebt gekocht?
    Als je je OtterBox-hoes rechtstreeks in een winkel hebt gekocht, raden we je aan eerst contact met hen op te nemen voor directe hulp met de vervangingsgarantie. Zij zullen je klantdossier en bestelinformatie hebben en mogelijk dezelfde dag nog in je behoefte aan een vervangend exemplaar kunnen voorzien.

Vragen over een bestelling/retourzending

    Mijn bestelling kon niet worden verwerkt, maar er staan wel meerdere gerelateerde kosten op mijn creditcard. Hoe komt dat?
    Als je een bestelling plaatst op www.otterbox.nl, moeten we contact opnemen met de bank van je creditcard om na te gaan of je creditcard een geldig nummer heeft.
    Mijn bestelling wordt niet verwerkt. Waarom wordt mijn bestelling niet verwerkt?
    Onze excuses voor de onverwachte vertraging van je bestelling. Dit is een lijst met mogelijke redenen waarom je bestelling niet wordt verwerkt:
    • Je hebt niet alle verplichte velden ingevuld.
    • Het factuuradres van de bestelling komt niet overeen met het factuuradres waarnaar het creditcardafschrift wordt verzonden.
    • Het verzendadres op de bestelling komt niet overeen met het verzendadres dat is gekoppeld aan je PayPal-account.
    • Niet-beschikbare middelen
    • Voor de meeste creditcards geldt: voer het driecijferige nummer in dat volgt op je rekeningnummer op de achterkant van je creditcard.
    • Als je een American Express-creditcard hebt gebruikt: onze excuses maar we accepteren dit type creditcard niet. We accepteren alleen MasterCard, Visa of PayPal.
    • Onjuist creditcardnummer of onjuiste vervaldatum
    Mijn bestelling geeft aan dat één of meer van de artikelen die ik heb besteld momenteel op nabestelling staan. Wat kan ik verwachten of doen?
    Als één of meer van de artikelen in je bestelling uit voorraad zijn, wordt je bestelling niet verzonden totdat alle artikelen beschikbaar zijn (van toepassing op zowel binnenlandse als internationale bestellingen). Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je een e-mail om je te laten weten wanneer je bestelling is verzonden.
    Kan ik mijn bestelling aanpassen nadat ik haar online al heb geplaatst?
    Kijk je bestelling zorgvuldig na als je deze online hebt geplaatst. Neem direct contact met ons op als je fouten tegenkomt. Vanwege ons geautomatiseerde systeem worden bestellingen automatisch verzonden naar onze verwerkingsafdeling zodra ze online worden geplaatst. Houd er rekening mee dat we niet in staat zijn om je bestelling aan te passen / te annuleren nadat zij is geplaatst, aangezien het oppikken en verpakken direct na plaatsing plaatsvindt.
    Wat is jullie retourbeleid?
    Wij accepteren een retour van ieder product voor een terugbetaling binnen 14 dagen na de datum dat je je originele bestelling hebt ontvangen, indien de bestelling rechtstreeks op deze website is gekocht. Stuur het product met aangetekende post naar ons terug en volg daarbij de hier uiteengezette procedure. Het product is jouw verantwoordelijkheid totdat het ons bereikt, dus zorg ervoor dat het adequaat is verpakt en onderweg niet beschadigd kan raken. Alle producten worden bij retourontvangst gecontroleerd. Wij streven ernaar om alle retouren te accepteren, maar in het geval dat we een product in beschadigde of ongeschikte staat ontvangen, zijn we mogelijk genoodzaakt het naar je terug te sturen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die per ongeluk naar ons worden geretourneerd.
    Tegoeden worden verstrekt in de vorm van een terugbetaling via de betalingsmethode die werd gebruikt voor de originele aankoop. Terugbetalingen gelden alleen voor producten; verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Het kan tot 10 werkdagen na ontvangst van je retourzending duren voordat je tegoed wordt verstrekt. Je ontvangt een e-mailbevestiging van het tegoed zodra het is verstrekt.
    Let op: Bezoek voor retouren van www.otterbox.com alsjeblieft https://www.otterbox.com/en-us/returns/ je retourzending in te dienen. Producten die zijn gekocht bij een retailpartner, wederverkoper, distributeur of anderszins, moeten ter verwerking worden geretourneerd naar de betreffende verkoper met het originele aankoopbewijs.

Verzending

    Als ik mijn woonadres selecteer voor verzending, moet ik dan thuis zijn als mijn bestelling arriveert?
    Nee. Er is geen handtekening nodig voor leveringen op woonadressen. Als de bestuurder het "onveilig" acht om het pakketje achter te laten, dan zal hij of zij een berichtje achterlaten met de opties die je hebt voor het bemachtigen van het pakketje.
    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze doorgaans binnen 24-48 uur verzonden vanuit ons distributiecentrum in Nederland. Levering duurt ongeveer 5-7 werkdagen. Opmerking: Een werkdag is iedere dag (afgezien van zaterdag of zondag) waarop legaal zaken kan worden gedaan. Houd er rekening mee dat deze tijdsbestekken ook onze verwerkingsperiode omvatten, welke tot 72 werkuren kan duren.
    Op welke landen is gratis verzending van toepassing?
    Gratis verzending op bestellingen van meer dan € 34 is van toepassing op Ierland, Verenigd Koninkrijk (vasteland), Duitsland, Frankrijk, Zweden, Nederland, België, Italië, Zwitserland, Finland, Portugal, Oostenrijk, Denemarken, Spanje, Polen en Luxemburg.
    Moet ik invoerrechten of -belastingen betalen bij ontvangst van producten?
    Als je buiten de Europese Unie woont, ben je mogelijk onderworpen aan aanvullende invoerbelastingen of douanetarieven zoals bepaald door het land waar je woont. Dergelijke invoerrechten zijn niet van toepassing op verzendingen binnen de Europese Unie.